lördag 16 maj 2015

Ny dator!

Har det senaste halvåret varit utan egen dator.
Har lånat sambons dator för att blogga på men eftersom han alltid använder den själv har jag alltid känt mig stressad.

Men nu till min födelsedag har jag fått en egen och den är så fin!

Nu hoppas jag att det bli nytt liv här på bloggen.
Eller så bli jag sittandes med annat på datorn och inte hinner läsa och i slutändan har jag inget att blogga om..

Nä det kommer nog bli bra!
Nu ska jag surfa runt lite och sedan fortsätta läsa Sonen av Jo Nesbø som börjar bli riktigt spännande!

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Verkligen! Har varit jättetrist utan en.

      Radera
  2. Vad kul med ny dator, jag skulle inte klara mig utan en!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä det har varit väldigt tråkigt!

      Radera
  3. Stort grattis i efterskott =)
    Kul med ny dator =)
    Kram Cissi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag behövde verkligen en dator!

      Radera