tisdag 19 maj 2015

Top tio böcker jag vill läsa så fort som möjligt!

Nu är det ett tag sedan jag deltog i Top Ten Tuesday men tycker inte det har varit några ämnen som passat mig.
Men denna veckan är det valfritt så då passar jag på!

Jag har valt att lista tio böcker jag vill läsa nu så fort det bara går!


* Avdelning 73 av Sofie Sarenbrant
* Vår egen lilla hemlighet av Ninni Schulman
* Falleri fallera falleralla av Carin Gerhardsen
* När vi möttes av Anna Todd
* Sista riket av Brandon Sanderson
* Lycke av Mikaela Bley
* Vita spår av Emelie Schepp
* De första tolv av Justin Cronin
* Hungerelden av Jerker Eriksson
* Drakarnas dans av George R.R. Martin

De flesta här ovan kommer nog bli lästa ganska snart!

15 kommentarer:

  1. Ja, där finns ju en del som jag också skulle vilja läsa snart :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är rätt nöjd med min lista :)

      Radera
  2. Lycke och Sista riket är jag också sugen på att läsa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sista riket har jag längtat jättemycket efter :)

      Radera
  3. Deckarna du nämner vill jag också läsa illa kvickt, utom Schulman och Bley som jag redan läst ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas kunna börja på en ny deckare nu i kväll då jag snart har läst ut boken jag läser just nu.

      Radera
  4. många där som jag vill läsa!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul :) hoppas du hinner med någon!

      Radera
  5. Vita spår håller jag på med just nu. Anna Todd skulle jag vilja prova på...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror jag ska börja med vita spår i kväll :)

      Radera
  6. Justin Cronin är jag lite nyfiken på:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hans första bok Flickan från ingenstans gillade jag väldigt mycket så ser fram mot att läsa fortsättningen snart.

      Radera
  7. Haha, ja en sån lista kunde man nog få ihop! Vita spår är jag väldigt sugen på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag valde en lätt sak den här gången :)

      Radera
  8. Jag har Schulmans i reservationskö, ser fram emot att få läsa den snart!

    SvaraRadera