onsdag 12 juli 2017

Läs-a-lot sommar dag 8


I går var dag 8 i Läs-a-lot sommar och i dag är det sista dagen.

Känns rätt skönt att det är slut nu för jag har inte tyckt att det varit så kul.
Känns som om det pågått kanske under för många dagar och jag har nog ärligt inte talat läst mer än jag brukar.
Det enda skillnaden i mitt läsande har ju varit att jag haft mer koll på vilka sidor jag läst och det är inte riktigt det jag vill få ut av en läsutmaning.

Det är ju frivilligt så jag hade ju bara kunnat sluta om jag inte ville vara med men samtidigt tycker jag inte om att inte avsluta saker.

Nu ska jag sluta beklaga mig och summera gårdagens läsning!

Ett litet liv av Hanya Yanagihara 52 sidor

Vargarnas tid av Elisabet Nemert 44 sidor (UTLÄST)

Frälsaren av Jo Nesbø 41 sidor

Totalt Dag 8:

137 sidor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar