torsdag 13 juli 2017

Läs-a-lot sommar Slutresultat


Nu är Läs-a-lot sommar över för den här gången och det är dags att räkna ihop antal lästa sidor.
Tycker väl att det har gått ganska bra även om jag tröttnade rejält på slutet av att räkna sidor och hålla ordning på allt.
Kändes som att det tog lite glädje från läsningen vilket kanske inte är meningen med en läsutmaning.
Mitt största problem var nog att det var lite för många dagar för mig.

Mina mål var följande:

*Läsa 200 sidor från Ett litet liv
Jag läste sammanlagt 300 sidor av Ett litet liv så den punkten klarade jag!

*Läsa 100 sidor varje dag
I genomsnitt läste jag 188 sidor per dag så det klarade jag också.

*Avsluta minst 3 böcker ( 4 med Fixaren)

Avslutade följande böcker:

Fixaren av Gabriella Ullberg Westin
Skuggan av ett år av Hannah Ritchell
Nyckeln till Caroline av Peter Barlach
Vargarnas tid av Elisabet Nemert
Vattnet drar av Madeleine Bäck

Klarade den också.

Totalt antal lästa sidor: 1691






4 kommentarer: