måndag 3 juli 2017

Mina läsplaner för Läs-a-lot Sommar 2017



Min lilla hög inför läs-a-lot som drar i gång vid midnatt!
Kan ju inte lova att hålla mig strikt till den här högen men detta är vad jag är sugen på att läsa just nu i alla fall.

Fixaren av Gabriella Ullberg Westin har jag redan påbörjat och har läst hälften i än så länge likaså Ett litet liv är också påbörjad eftersom jag läser den nu under juli månad.

Mina mål:

*Läsa 200 sidor från Ett litet liv
*Läsa 100 sidor varje dag
*Avsluta minst 3 böcker ( 4 med Fixaren)

Ja vi får väl se hur det kommer gå.
Kommer ju inte ha lika mycket tid som jag hade under Midsommarutmaningen då jag har lite andra saker inplanerade men vi gör ett försök!


9 kommentarer:

  1. Den högen ser jättetrevlig ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag känner mig nöjd. Få se hur mycket som bli läst :)

      Radera
  2. Lycka till!

    Ett litet liv är det många som pratar om.. Men jösses vilken tegelsten! Får se om jag vågar mig på den någon dag framöver.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är en riktig tegelsten och ganska tät text. Jobbigt innehåll så den tar nog sin lilla tid att läsa.

      Radera
  3. När drömmen slår in ska jag försöka klämma in nu på semestern, men måste ta mig igenom 2 veckor till på jobbet först :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas dina sista två veckor går fort :) När drömmen slår in känns som en perfekt bok att läsa på semestern!

      Radera
  4. Ja, där har du en del att välja på. Skuggan av ett år har jag läst på min svärmors rekommendationer. Den var helt okej.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser väldigt mycket fram emot den!

      Radera
  5. Kul, jag hakade också på läs-a-lot:en.

    SvaraRadera