torsdag 31 december 2015

2015 Topp TRE


Sista dagen på 2015 och jag tycker det är skönt att det här året snart är slut.
Har varit jobbigt på olika sätt även om det blev bättre mot slutet och jag hoppas att 2016 blir ett bra år.
I går arbetade jag min sista dag på mitt jobb så jag inleder 2016 med att bli arbetslös.
Kanske inte den roligaste starten men förhoppningsvis så är det en mening med allt som händer och att jag hittar något annat.

Vill även passar på i det här inlägget att önska alla Ett gott nytt år!
Är så tacksam för alla mina läsare och alla kommentarer jag fått under året och jag hoppas att ni hittar hit även nästa år!

Jag hade egentligen tänkt att göra en topp tio lista på årets bästa böcker men bestämde mig för att det får räcka med tre.





3. Jag är pilgrimen av Terry Hayes

Otroligt spännande med ett makalöst tempo.
Den här gillade jag även om den tog sin tid att läsa ut.




2. Det är  något som inte stämmer av Martina Haag

Jag gillar Martina Haag men efter att ha lyssnat på boken Det är något som inte stämmer så älskar jag henne..
Så jävla bra.. (ursäkta svärordet men i bland bara måste man!)




1.Sanningen om fallet Harry Quebert av Joël Dicker

Årets bästa bok som jag verkligen inte ville skulle ta slut.
Den hade allt som en bra bok ska innehålla och jag hoppas att jag får tid och möjlighet att läsa om den!


Vilka böcker eller vilken bok var din bästa under 2015?

6 kommentarer:

  1. Jag är Pilgrimen tyckte jag också var en av de bästa under 2015. Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  2. Vill läsa alla dessa under nästa år(om jag hinner. är du nyfiken på mina favoriter så hittar du ett inlägg på min blogg. Vill önska dig ett riktigt Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  3. Spännande trio. Haags är jag nyfiken på lite mot min vilja...

    SvaraRadera
  4. Jag vill läsa alla tre! Mest intresserad är jag av Det är något som inte stämmer av Haag.

    SvaraRadera