fredag 4 december 2015

Helgens läsning

Härliga fredag med en helt ledig helg framför mig.
Är ju fortfarande lite småförkyld och trött så det ska bara vilas och ta det lugnt.

Jag håller fortfarande på och läser Små svarta lögner av Sharon Bolton men kommer nog bli klar med den snart och då tänkte jag hugga in på Eld och djupa vatten av Camilla Grebe och Åsa Träff.

Har hört mycket bra om den här boken och då det är ett bibliotekslån så hoppas jag den går fort att läsa för jag har bara ett par dagar kvar på lånetiden.

Vad läser du i helgen?

5 kommentarer:

  1. Den gillade jag :). Jag läser Dimensioner först och främst!

    SvaraRadera
  2. Har inte läst ngt av dem men hört att deras böcker ska vara bra. Behöver man läsa dem i ordning lr kan man börja med denna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har läst boken innan den här men inte de tidigare och jag tycker det funkade bra.

      Radera
  3. Hoppas du mår bättre och har fått vila ut under helgen.

    SvaraRadera