onsdag 16 december 2015

Julläsning hos Mias bokhörna

Hos Mias bokhörna blir det julläsning och det är något jag absolut inte vill missa!
Vanligtvis så brukar jag inte vara med i sådana här "läsutmaningar" eftersom jag lätt blir stressad.
Men eftersom det pågår mellan 19/12 2015 - 12/1 2016 så är det ganska gott om tid så jag känner mig lugn.
Några böcker hoppas jag att hinna med även fast jag ännu inte har bestämt mig för vilka.
Få klura på det en eller två dagar till.


Tycker absolut du som läser detta också ska vara med, 
ju fler desto roligare!




2 kommentarer:

  1. Jag tyckte också att det var bra att dt pågår länge. Men Nellons bokblogg har även en läs-a-lot i två omgångar under denna period så jag passar på att dra med samma böcker i båda utmaningarna plus ett par extra i Mias.

    SvaraRadera