onsdag 23 december 2015

Veckans bokbloggsfråga



Bokbloggsfrågan den här veckan:

Finns det några bokbloggar som du följer slaviskt och inte missar ett enda inlägg ifrån? Finns det några bokbloggare som du vill lyfta fram lite extra och få fler att upptäcka denna vecka?


Jag älskar att läsa på andras bokbloggar men tyvärr har jag varit dålig sista tiden på att besöka dem.
Har haft tidsbrist och knappt hunnit med min egen blogg.
Men nu efter jul så hoppas jag på lite mera tid och ork.

Finns väl ingen direkt jag slaviskt följer men bloggar jag gärna besöker är:


För att bara nämna några..

Finns så otroligt många fina och intressanta bokbloggar! 




3 kommentarer:

  1. Tack för att jag fick vara med! :) Kikar in på din varje dag :)

    SvaraRadera
  2. Fyra bloggar som även jag följer :)

    SvaraRadera
  3. De tre sista på din lista har jag sparade som favoriter.

    SvaraRadera