tisdag 8 december 2015

Monster i garderoben av Johan Hilton

Jag läser snudd på aldrig fackböcker eftersom jag fått för mig att det är tråkigt.
Tänk vad fel man kan ha!

Monster i garderoben är allt annat än tråkig.
Otroligt intressant och välskriven bok som fått mig att bli väldigt nyfiken på filmen Psycho, som jag faktiskt aldrig har sett.

Den här boken var nominerad till Augustpriset som årets fackbok men kammade inte hem vinsten.
Om det var rätt eller fel kan jag inte säga då jag inte läst någon av de andra böckerna som också var nominerade men helt klart en väldig läsvärd bok!

4 kommentarer:

  1. Efter alla år av studier och därmed fackboksläsande är jag ganska mätt, men den här låter ju onekligen intressant. Tack för tipset!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du också gillade den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blev ganska förvånad över att jag gillade den så mycket som jag gjorde!

      Radera