söndag 6 december 2015

Veckans bokbloggsfråga – Vecka 49

Veckans bokbloggsfråga hos Barnboksbloggen:

På vilket sätt uppmärksammar du julen i din blogg? Julpyntar du bloggen? Bloggar du om julböcker och julklappstips? Eller kanske fixar du en egen bloggadventskalender? Och som bonusfråga: Vilka är dina allra bästa julböcker?


Har funderat på att julpynta bloggen om jag hinner och orka.
Vi får se vad som händer nästa vecka!
Jag är med i Pocket shops julutmaning både här på bloggen och på Instagram som pågår fram tills den 24 December.
Skulle gärna också vilja läsa en mysig julbok men vet inte vilken.
Har du något tips på någon vintrig och mysig julbok så lämna gärna
en kommentar.

Min allra bästa julbok är nog God Jul av Jonas Karlsson.
Fantastiskt kul bok som jag lyssnade på förra julen.

1 kommentar:

  1. Jag missar alltid denna, är så van att den kommer på fredagar men denna kommer visst på måndagar.

    SvaraRadera