onsdag 16 december 2015

Veckans bokbloggsfråga – Vecka 51


Veckans Bokbloggsfråga är:

Hur mycket tid lägger du ner på bloggen och på din läsning per vecka? Känns det som att det är lagom eller skulle du velat att bokbloggandet tog mer eller mindre tid än i dagsläget? Finns det något du skulle vilja göra med bloggen som det inte finns tid till i dagsläget?

Det varierar ganska mycket men jag lägger nog ner 3 timmar i  veckan på bloggen.
Skulle gärna vilja ha mer tid åt bloggandet och främst till att skriva bättre recensioner.

Läser gör jag kanske 1 timme varje dag och på helgen kan det bli 3-4 timmar/dag om jag inte har så mycket annat inplanerat.

Hade gärna haft mer tid till att läsa men när man arbetat en hel dag så är jag ganska trött på kvällen.

Som sagt hade gärna velat skriva bättre och mer genomtänkta recensioner och intressanta inlägg om jag hade haft mer tid.




11 kommentarer:

  1. Det är ju så roligt att läsa andras bloggar!

    SvaraRadera
  2. Skulle jag jobba så skulle jag definitivt inte orka läsa så mycket som jag gör nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade jag inte jobbat så kanske det inte hade blivit mer läst ändå, hade kanske gjort andra saker.

      Radera
  3. Nej vissa kvällar är man helt enkelt för trött för det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller så är det allt annat man måste göra som tvätta, städa och laga mat :)

      Radera
  4. Läsning och blogg får ju i alla fall inte kännas som ett tvång, det ska ju vara lustfyllt :)

    SvaraRadera
  5. Önskar också att jag hade mer lästid, men om man jobbar så har man inte alltid så mycket energi över till sånt :)

    SvaraRadera
  6. En timme läsning per dag är ju ändå ganska bra :-)

    SvaraRadera