måndag 12 juni 2017

Det blev en tur till bokaffären...



Hade fortfarande kvar presentkort sen i jul så jag tog en liten sväng till bokaffären.

De två sista böckerna av Jo Nesbø i pocket ( förutom Törst då, men den finns ju bara inbundet än så länge )

Syndaflodens år av Margaret Atwood har jag letat efter jättelänge i pocket.
Verkar bara gå att köpa inbundet numera så blev jätteglad när jag äntligen hittade den.
Läste ju första delen i den här serien, Oryx och Crake förra sommaren och tyckte den var jättebra.
Nu är jag jättesugen på Tjänarinnans berättelse av Atwood som kommer i nyöversättning i september.
Har inte sett serien än utan vill läsa boken först, få se om jag kan hålla mig till hösten.

Avslutningsvis en Lucy Dillon bok också.

4 kommentarer:

  1. Det har ju jag också!! Måste till bokaffären eller spara till någonrea kanske :)

    SvaraRadera
  2. Fin hög! Håller just nu på att läsa När4 livet börjar om och tycker att den är riktigt bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Längtar verkligen att läsa en riktig feelgood snart så :)

      Radera