torsdag 8 juni 2017

En liten uppdatering

Tänkte kika in och göra en liten uppdatering då det har varit tyst här ett par dagar.
Har inte haft någon lust att blogga och ingen inspiration att skriva några recensioner.
Har väl 5-6 böcker på hög nu som jag inte recenserat och börjar känna av den där stressen lite..

Ska försöka sätta mig lite senare i dag och skriva lite så får vi se vad som hinns med!

Läsa däremot har jag gjort en del.
Håller fortfarande på med Djävulsstjärnan av Jo Nesbø men den är rätt tjock så det tar sin tid.
Läser också En nästan sann historia av Mattias Edvardsson men den är jag snart klar med.

Två ljudböcker har jag också hunnit med i veckan så det är mest blogglusten som har saknats. 

För övrigt är det ganska lugnt. 
Skolavslutning närmar sig så det är lite att ordna med men annars händer det inte så mycket.

Nä nu ska jag ta tag i dagens planer så hörs vi här snart i gen.
Kanske redan i kväll med Helgfrågan och förhoppningsvis lite recensioner snart också!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar