tisdag 27 juni 2017

Midsommarutmaning Dag 3 och 4 + Sammanfattning

Dag 3 i Midsommarutmaningen var min förkylning lite bättre och vi bestämde oss för att åka till stugan.
Med mig hade jag ett gäng lättlästa böcker och än en gång någon bok som inte var tänkt att bli läst från början..

Något du inte vet att jag vet av Birgitta Bergin 
Påbörjade och avslutade totalt 379 sidor

Stanna av Flora Wiström 67 sidor

Totalt Dag 3: 446


Dag 4 flöt på i samma tempo.
Har inte haft så mycket annat att göra än att läsa.

Stanna av Flora Wiström 308 sidor Läste klart!

Häxan av Camilla Läckberg 239 sidor. Läste klart.

Totalt Dag 4: 547

Sammanfattning!

Oj vad jag har läst dessa dagar men hade det inte varit för att jag blev sjuk så hade det nog inte gått så bra.
I och med att jag var sängliggande de två första dagarna och sen bara tog det superlugnt de andra dagarna gjorde nog att jag hann med så mycket.
Plus att det var typ ingen som ville umgås med mig och min hosta.. 

Totalt antal lästa sidor 1666 




5 kommentarer:

  1. Wow vad du han läsa mycket!! Härligt att få läsa mycket när man ändå inte orkar umgås med massa folk! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä som sagt låg mest hemma och i stugan och ugglade!

      Radera
  2. Nu blir jag nästan yr! Är totalimponerad över att u hann läsa så mycket!

    SvaraRadera
  3. Ja jag tror det är kattens förtjänst att du hann läsa så mycket.

    SvaraRadera