torsdag 29 juni 2017

Helgfrågan v. 26

Då var det torsdag i gen och tiden rullar på som bara den.
Är fortfarande lite förkyld och trött och så mycket läst de senaste dagarna har det inte blivit heller.
Lite kanske att jag tog ut mig under midsommarhelgen!

Som vanligt har Mia en helgfråga åt oss:

Har ni Instagram eller Facebook? Vilket fördrar ni? Eller har ni något annat?

Jag har både Facebook och Instagram till bloggen.
Föredrar Instagram alla dagar i veckan.

Följ mig gärna för där uppdaterar jag oftare än vad jag gör på bloggen!

Har varit väldigt dålig på att blogga sista tiden men hoppas att hitta lusten i gen.
Såg nu att jag har runt 10 recensioner att skriva som jag ligger efter med.
Inte bra när det samlar sig på hög!

22 kommentarer:

  1. Har blogg, och använder Twitter mest, har även Instagram. Använder inte Facebook.

    SvaraRadera
  2. Ja då ligger vi lika, har ungefär 10 recensioner att skriva med.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jobbigt när det blir så, en del böcker är sen i maj och jag är rädd att jag inte kommer göra de rättvisa nu när jag väntat så länge :(

      Radera
  3. Jag har också både Instagram och Facebook.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag följer dig på instagram :)

      Radera
  4. Jag har precis kommit ikapp med mina recensioner, jag uppdaterar också oftare på instagram än på bloggen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känns mer lätthanterligt med instagram, det går snabbt och sen gillar jag bilder på böcker!

      Radera
  5. Har både Facebook och Instagram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känns som det är ganska vanligt!

      Radera
  6. Bloggen finns på Facebook men tiden räcker inte riktigt till så jag är inte så aktiv där....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min blogg finns också på facebook men jag glömmer bort den där i bland!

      Radera
  7. Igår kom jag äntligen ikapp med recensionerna, men innan dagen är slut så lär jag ha två att skriva igen :o

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad skönt att vara i kapp just nu iallafall ;)

      Radera
  8. Nej, Instagram och Facebook orkar jag inte engagera mig i. Det kanske ändras i framtiden men i nuläget lockar det inte alls.

    SvaraRadera
  9. Har noll koll på hur Instagram fungerar, men det verkar ju engagera allt fler.

    SvaraRadera
  10. Jag gillar också att det är så enkelt med Instagram. Däremot orkar jag inte skriva så mycket.

    SvaraRadera
  11. Jag låg också några recensioner efter för ett tag sedan, men är nu ikapp igen.

    SvaraRadera
  12. Jag föredrar också instagram

    SvaraRadera
  13. jag har bloggen, Instagram, Facebook och twitter, men till olika saker

    SvaraRadera