söndag 7 februari 2016

Jag lät dig gå - En smakbit!


Oj, vad helgerna går fort! Redan söndag eftermiddag nu och det känns som jag inte hunnit med allt jag hade planerat.
Lite läst har det blivit men inte alls så mycket som jag hade tänkt.

Den här söndagen kommer min Smakbit från boken Jag lät dig gå av Clare Mackintosh.
Gillar den väldigt mycket och ser fram emot vad historien kommer leda till.

"Kan du tänka dig att jobba över?" frågade Ray. Kate nickade innan han hade hunnit avsluta frågan. De log snett mot varandra som i en tyst överenskommelse om hur fel det kändes när adrenalinkicken drog i gång - trots att det hade hänt något så fruktansvärt hemskt.
"Okej, då sticker vi."

Vill även påminna om min tävling på bloggen där du kan vinna Kopparhandsken av Holly Black och Cassandra Clare. Läs mer här!!



28 kommentarer:

  1. Jag lät dig gå vill jag verkligen läsa! :)

    SvaraRadera
  2. Den här skall bli spännande att få läsa så snart den går att tillhandahålla från bibblan. :) Tack för smakbit!

    SvaraRadera
  3. Tack för smakbiten! Har läst den boken.

    SvaraRadera
  4. Denne har fått svært gode kritikker i Norge, så denne skal jeg også lese. Takk for smakebit!

    SvaraRadera
  5. Tack för smakbiten. Den här läste jag ut i fredags:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska bli kul att höra vad du tyckte sen :)

      Radera
  6. Fick hem den här i veckan och ser verkligen fram emot att läsa den :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den har fått fina recensioner så hoppas du kommer gilla den :)

      Radera
  7. Den har jag precis läst. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  8. Tack för smakbiten! En bok jag hört gott om. Hoppas du får en fin kväll!

    SvaraRadera
  9. Tack för smakbiten! Hört gott om denna, är lite sugen på att läsa den... ;)

    SvaraRadera
  10. En bok jag inte hört något om, men det ska jag ändra på :) Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  11. Den här ligger nu snart överst i min läsplaneringskö. Fick som rrecex för ett tag sedan! Ser fram emot den!

    SvaraRadera
  12. fin omslagsbild! känner inte till författaren. tack för smakebiten!

    SvaraRadera
  13. Den läser jag nu, visst är den bra men inte som jag tänkt mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska bli kul och se vad du tycker sen när du läst klart :)

      Radera
  14. Den hørtes virkelig spennende ut. Jeg håper de oversetter denne til norsk :-) Ha en fin uke!

    SvaraRadera