torsdag 11 februari 2016

Nya böcker


Några böcker jag har fått hem den sista tiden!


* M Varken mer eller mindre av Petra Backström
Den här boken läser jag just nu. 
Har kommit drygt hälften och tycker att den är väldigt bra och underhållande.

*Hudhunger av Katerina Janouch
En erotisk berättelse står det på omslaget, ska bli spännande att se vad jag tycker om den här!

*Kopparhandsken av Holly Black och Cassandra Clare
Del två i serien Magisterium och den hoppas jag hinna med snart.
Var ett tag sedan jag läste första delen men jag har för mig att den slutade ganska spännande.

*Jag lät dig gå av Clare Mackintosh
Den här kastade jag mig nästan över direkt så den är redan utläst.
Tyckte om den och snart kommer det en recension.

Har börjat kika lite smått på årets bokrea men jag har ju böcker så jag klarar mig.
Bli väl kanske någon liten liten beställning, det är ju trots allt rea :)

13 kommentarer:

  1. En erotisk berättelse, det låter mysigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kan det nog vara en ensam vinterkväll :)

      Radera
  2. Kopparhandsken ramlade in även i min brevlåda härom dagen.

    SvaraRadera
  3. Om du lyckas hålla dig undan bokrean så är du övernaturlig. Jag skulle "bara kolla" men råkade köpa 13 böcker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har faktiskt bara förbokat en enda bok än så länge! Hittade inte så mycket jag var sugen på.

      Radera
  4. Åh vilka härliga inköp! :) Nice! Just det, hade nästan lyckats glömma bokrean haha XD Men ja, den måste ju utnyttjas som vanligt :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas på att hitta lite mer på bokrean på stan än vad jag gjorde på nätet!

      Radera
  5. Det brukar vara svårt att motstå bokrean i slutändan är min erfarenhet ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja fast i år tyckte jag inte utbudet var så roligt men vi får se om det bli något!

      Radera
  6. Jag lät dig gå ligger här och väntar, skall bara läsa ut två andra böcker först. Har stora förhoppningar om den :) Rean har jag knappt engagerat mig i, jag har beställt så många böcker ändå, och vissa har jag sparat som önskelistor för senare köp. Om de kommer på rean vore det ju bra.

    SvaraRadera