måndag 1 februari 2016

Läst i januari

Tänkte sammanfatta januaris läsning och inser att det inte blivit så jättemycket läst faktiskt.
Trodde att jag skulle ha massor tid att läsa nu när jag är hemma mer om dagarna men nä, jag vet inte riktigt vad jag pysslat med..
Sex böcker blev det totalt och det är ungefär vad jag brukar ligga på när jag arbetar..
Har en del påbörjade böcker också men räknar inte med de nu eftersom jag inte 
läst ut de än.

*Det hänger en ängel ensam i skogen av Samuel Björk
*Fånge i hundpalatset av Martina Haag
*Kvinna inför rätta av Louise Doughty
*Disclaimer av Renée Knight
*Stöld av babian av Anna Karolina
*Askfödd av Sabaa Tahir

Månadens bästa bok:

Den här månaden har jag inte läst någon bok som jag känner är en fullpottare tyvärr. Men jag gillade Stöld av babian mest.

Månadens besvikelse:

Disclaimer blev jag lite besviken på.
Kände att den lovade så mycket som jag inte tyckte den levde upp till.
Dessutom så var det ingen karaktär i den boken som föll mig i smaken.




8 kommentarer:

  1. Askfödd är jag sugen på att läsa.

    SvaraRadera
  2. Askfödd har jag sett på många bloggar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi var ju ett par bokbloggare som läste den nu samtidigt i januari.

      Radera
  3. Jag hinner inte heller läsa så mycket när jag är hemma, fast barnen tar en hel del tid så gör även allting hundigt jag är iväg på. Men 6 böcker är ju ändå helt okey :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå sex böcker är helt klart okej men jag hade nog räknat med det dubbla nu när jag inte jobbar :/

      Radera
  4. Stöld av babian har jag varit lite nyfiken på så kanske borde lägga till den i att läsa-högen ändå. Hm, tål att funderas på!

    Psst, sista deltävlingen ligger nu uppe och har du inte deltagit i alla och/eller vill ändra dina svar så har du till 23.59 på dig innan poängen räknas ihop. Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stöld av babian var bra men del två Stå dig ingen åter var riktigt bra!

      Radera