måndag 2 mars 2015

Läst i Februari


Då var den här månaden slut och när jag plockade i hop böckerna jag läst i februari så blev det en liten hög som jag faktiskt är ganska nöjd med.
Följde inte min tbr-hög särskilt mycket men men, viktigast är väl att man läser intalar jag mig!

7 böcker hann jag med under februari!

*Rött uppror av Pierce Brown
*You had me at hello av Mhairi McFarlane
*Babyrace av Katerina Janouch
*Kråkflickan av Jerker Eriksson
*Flickan under jorden av Elly Griffiths
*Lilla Berlin av Ellen Ekman
*Jaktmark av Helene Tursten

Månadens bästa bok: You had me at hello var en bok som jag verkligen älskade!

Månadens sämsta bok: Babyrace var den boken jag gillade minst. Inte för att den var jättedålig men den passade inte mig helt enkelt.

Får se om jag gör en tbr-hög för mars eller inte!



8 kommentarer:

  1. Jag sitter och funderar på vad tbr är,,,suger på förkortningar

    SvaraRadera
  2. Ser ut som en trevlig hög, förstår att du är nöjd :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag blir alltid nöjd att jag hinner läsa trots allt annat man har runtomkring sig!

      Radera
  3. Flera böcker som jag är sugen på att läsa! Bland annat You had me at hello och Kråkflickan

    SvaraRadera
  4. Turstens bok blir jag lite nyfiken på.

    SvaraRadera