måndag 16 mars 2015

Nya böcker!


Har fått hem några fina böcker sista veckorna som jag tänkte visa upp!


Toscana tur och retur av Åsa Hellberg

Har inte läst något av Åsa Hellberg tidigare så det ska bli spännande och se hur den här boken är.

Den unga eliten av Marie Lu

Första delen i en ny serie av Marie Lu.
Har hört jättebra saker om den här boken så den kommer bli läst snart!







 Fangirl av Rainbow Rowell

En av de böcker jag sett fram mot mest i år och direkt när jag fick den så läste jag den.
Recension kommer snart men jag kan säga att jag älskade den!







Singöspionen av Anders Gustafson och Johan Kant

En ny deckarserie som verkar väldigt bra.
Har börjat lite på den här boken och än så länge verkar den väldigt lovande!

11 kommentarer:

  1. Singöspionen blir jag nyfiken på :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har börjat på den och gillar den!

      Radera
  2. Härlig hög :) Marie Lu´s nya är jag riktigt sugen på och Fangirl måste jag verkligen ta tag i snart.

    SvaraRadera
  3. Vad kul. Hoppas att du tycker om Toscana tur och retur!
    Vårhälsningar från Åsa Hellberg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du kikade in! Ja, jag hoppas jag kommer gilla boken!

      Radera
  4. Vad kul. Hoppas att du tycker om Toscana tur och retur!
    Vårhälsningar från Åsa Hellberg

    SvaraRadera