måndag 23 mars 2015

Social media book tag

Hittade den här taggen inne  hos Vargnatts bokhylla och tyckte den lät kul.


Twitter: En bok du vill dela med dig av till världen.
Jag läste nyligen Fangirl av Rainbow Rowell och det var en bok som jag älskade.
Just nu vill jag dela med mig den till alla!

Facebook: En bok du verkligen tyckte om som var en rekommendation från någon annan.
Livet efter dig av Jojo Moyes fick jag som rekommendation att läsa av en kollega och det visade sig bli en av de bästa böckerna jag läst.

Tumblr: En bok du läste innan din bokblogg som du inte har skrivit så mycket om.
Jane Eyre av Charlotte Brontë.
Älskar, älskar den boken!

Myspace: En bok du inte planerar att läsa om. 
Oj här finns det många men jag svarar någon ut av Camilla Läckbergs böcker.
Det känns som om de räcker att läsa en gång.

Instagram: En bok med ett vackert omslag. 
Väljer Liv efter liv av Kate Atkinson. Det är boken jag läser just nu och jag tycker om omslaget jättemycket.














Youtube: En bok du önskar kunde bli film.
Vet inte hur det är med Flickan från ingenstans av Justin Cronin.
Har ju hört talas om att det ska bli film av den boken men jag vet inte.
Hoppas kan man ju alltid!

Skype: En bok med karaktärer du önskar att du kunde prata med istället för att bara läsa om.
Måste välja alla Rainbow Rowells karaktärer.







2 kommentarer: