torsdag 30 oktober 2014

Nytt i hyllan!


 8 saker du aldrig skulle våga av Eva Susso och Moa Eriksson Sandberg

Detta är en ungdomsbok som låter väldigt bra. Handlar om några tjejer i nian som utmanar varandra att göra lite pinsamma saker!
Hoppas och tro att jag kommer gilla den här!






Blod & Stjärnstoft av Laini Taylor

Fortsättning på Mörk ängel som jag läste förra hösten.
Ska bli kul att fortsätta den här serien även fast första boken inte gick helt hem hos mig. Tyckte inte att den var dålig utan att den kändes seg men slutade så bra att denna är ett måste!





Och så lite te på det!
Hallon och lakrits te som jag inhandlade i går.
Ska bli spännande att smaka!

Vilket är ditt favorit te nu i höst?

1 kommentar:

  1. Jag är väldigt nyfiken på den första boken där så vi får väl se om du gillar den :)

    SvaraRadera