söndag 19 oktober 2014

Smakbit efter en sömnlös natt..

Jag har sovit så dåligt i natt och haft hemska drömmar och jag vet inte om det har något samband med boken jag läser just nu..
Har sagt tidigare att jag inte bli så skrämd ut av böcker men just nu läser jag Creepypasta- Spökhistorier från internet av Jack Werner och den är lite läskig....

"En liten flicka leker i sitt rum när hon hör mamma ropa från köket på undervåningen. Hon springer ner och rundar trappan för att komma in i köket, men då öppnas en av garderobsdörrarna i hallen.
En hand sticks ut, tar tag i flickan och drar in henne, och där i garderoben står hennes mamma. Hon viskar till sin dotter: gå inte in i köket. Jag hörde det också."

Vill du läsa fler smakbitar kika in här!


31 kommentarer:

  1. Det där låter som något jag skulle gilla :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är väldigt läskig om man gillar spel och internet!

      Radera
  2. Ja bara av bilden skulle jag få mardrömmar, fast jag gillar det ändå.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas att jag sover lite bättre i natt i allafall :)

      Radera
  3. Är inte så mycket för skräck så tror inte detta är en bok för mig, men tack för smakbiten.

    SvaraRadera
  4. Scary! Tack för smakebiten :)

    SvaraRadera
  5. Svar
    1. Ja smakbiten är otäck men boken är även väldigt intressant.

      Radera
  6. Hu! Det där verkar riktigt rysligt. Tack för smakbiten. Ruskigheter gillas! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är ju höst och då passar det med lite ruskigheter!

      Radera
  7. Det där skulle jag definitivt inte våga läsa. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade inte vågat läsa det om jag hade varit ensam hemma i helgen :)

      Radera
  8. Ååå :-) Den boken fikk jeg lyst til å lese! :-) Ønsker deg en fin søndag!

    SvaraRadera
  9. Det här vill jag läsa! Tack för smakbiten och ha en bra söndag!

    SvaraRadera
  10. Tack för smakbiten. Nä, skräck är inte min grej ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tur att det finns många olika böcker att välja på!

      Radera
  11. Tack för smakbiten och eftersom jag älskar skräck så känns detta som en bok för mig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är både skräck och en del intressanta fakta om man är intresserad av internetvärlden!

      Radera
  12. Perfekt tips till Halloween :) Ha en skön söndagskväll.

    SvaraRadera
  13. Skräck är inget för mig, ska låta bli den här :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar skräck men brukar som sagt inte bli så skrämd..

      Radera
  14. Skräck är inget för mig är så himla lättskrämd ;) hoppas du får sova bättre inatt. kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är rätt trött så förhoppningsvis sover jag gott i natt!

      Radera
  15. Åh, den här vill jag läsa. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera