söndag 5 oktober 2014

Tärningen är kastad - en smakbit

I dag är en perfekt söndag.. iallafall vädret.
Riktigt härligt höstväder har vi ute i dag.
Ska passa på att vara ute så  mycket det går i dag för att få lite solljus och energi för det kan behövas inför kommande jobbvecka.
Denna söndag kommer min smakbit från Leona Tärningen är kastad av Jenny Rogneby.
Lyssnar på den som ljudbok och den är jättebra och helt annorlunda mot alla andra deckare jag läst.
Har drygt två timmar kvar att lyssna och jag undrar hur det kommer sluta!




"Jag hade sett fram emot det här hela kvällen. Längtat att fly in i en värld som bara handlade om nuet. Där jag fick samma rush som jag tidigare brukade få på jobbet, men som på senare år hade blivit allt svårare att uppnå.
En värld av kickar.
Där allt omkring försvann."

21 kommentarer:

  1. För varje gång jag ser att någon läser denna så blir jag mer nyfiken på den :) Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  2. Tack för smakbiten och ha en bra söndag.

    SvaraRadera
  3. Det låter spännande och lockande med en deckare som är helt annorlunda jämfört med andra deckare! Tack för smakebiten och tipset! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är väldigt bra, hoppas du får tillfälle att läsa den!

      Radera
  4. Ja den ska jag också lyssna på men just nu är det både en kö med ljudböcker och vanliga böcker.
    Mia

    SvaraRadera
  5. Inte hört talas om tidigare men låter intressant!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som sagt den är väldigt annorlunda mot andra deckare!

      Radera
  6. Tack för smakbiten :) Håller med om att den är både annorlunda och spännande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har inte så långt kvar nu och jag undrar hur den kommer sluta!

      Radera
  7. Tack för smakbiten. Den här vill jag läsa eller lyssna på. Vem läser ljudboken?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är Mirja Turestedt som läser! Tycker hon är helt okej!

      Radera
  8. Tack för smakbiten, den här skulle jag gärna vilja läsa.

    SvaraRadera
  9. Tack för smakbiten och ha en bra söndag :)

    SvaraRadera
  10. En krim som er annerledes, de tror jeg ikke jeg har lest så altfor mange av egentlig. Den beskrivelsen gjorde meg veldig nysgjerrig.

    SvaraRadera
  11. Tack för smakbiten, ny författare för mig.

    SvaraRadera