måndag 24 april 2017

Nytt i hyllan


Senaste veckans bokskörd. Tack till förlagen!

Något du inte vet att jag vet av Birgitta Bergin
Fristående uppföljare till Som ett brev på posten som jag inte har läst.
Frågan är nu om jag ska läsa den före den här?
Även fast den är fristående så gillar jag att läsa böcker i rätt ordning men vi får se hur jag gör.
Känner att jag har så mycket att läsa just nu så kanske hoppa jag direkt in på den här.

Sändebudet av Anders Gustafson och Johan Kant
Tredje delen i serien om Singöspionen.
Hade läst den första delen för två år sedan och tyckte den var helt okej.
Nu fick jag hem tredje delen och då kände jag verkligen att jag vill läsa del två, Mordbrännaren, också och det har jag faktiskt gjort nu i helgen.
Eller rättare sagt, jag lyssnade på ljudboken och den var riktigt bra!

Bokea : inredning till döds av Grady Hendrix
Den här boken ser precis ut som en Ikea katalog och den utspelar sig på ett varuhus som säljer möbler.
Är en skräckis och jag ser väldigt mycket fram emot att få läsa den här!

10 kommentarer:

  1. Din recension på Bokea blir riktigt spännande att läsa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag hoppas jag kommer gilla den!

      Radera
  2. Bokea tänker jag göra mitt bästa för att hinna med nu i april :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här, ska bli spännande och se vad du tycker sen :)

      Radera
  3. Bokea är jag lite intresserad av, den verkar så himla udda (på ett bra sätt) :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker att den är jättehäftig och unik :)

      Radera
  4. Bokea läste jag på engelska :)

    SvaraRadera
  5. Birgitta Bergins bok är jag nyfiken på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag också, får hoppas att den hinns med snart.

      Radera