fredag 14 april 2017

Påskläsutmaningen - Hur går det?


Vill passa på att önska er alla en Glad påsk!
I dag är det långfredag och min tand börjar äntligen kännas lite bättre, dock är jag osäker om det blir något påskgodis för mig i år men jag är så sugen på godis så jag vet inte vad jag ska ta vägen..
Brukar inte äta så mycket godis annars men vid påsk tycker jag det hör till samtidigt som man ser alla bilder på Instagram som folk lägger ut på sitt påskgodis...

Tänkte uppdatera er hur det går med  Mias läsutmaning och jag tycker jag hänger med bra.

Än så länge har jag läst:

Se mig, Medusa av Torkil Damhaug - 406 sidor
Synd av Elin Lucassi - 156 sidor

Totalt: 562 sidor

Hur går det för er andra?

2 kommentarer:

  1. Det går bra för dig, både med läsningen och tanden!! Hoppas du får vakna smärtfri i morgon!! Glad påsk :)

    SvaraRadera