måndag 3 april 2017

Läst i mars



Mars månad visade sig att bli en bra månad iallafall när det gäller läsningen och lyssningen.
Hela tio böcker hann jag med plus tre påbörjade så jag är jättenöjd!


*Hon bad om det av Louise O´Neill
*Minnespusslet av Agnete Friis
*Brev till min dotter av Elcim Yilmaz
*Svenska brott. Bodenfallet av Thomas Bodström och Lars Olof Lampers
*Svenska brott. Trippelmordet i Uddevalla av Thomas Bodström och Lars Olof      Lampers
*Davidsstjärnor av Kristina Ohlsson
*Hemma hos Bettan av Eli Åhman Owetz
*Hela Kakan av Kakan Hermansson
*Ingenting och allting av Nicola Yoon
*Den otursförföljde Max Crumbly av Rachel Renée Russell

Månadens bästa: 
Minnespusslet av Agnete Friis blir månadens bästa!
En bok som verkligen överraskade mig.

Månadens besvikelse:
Ingenting och allting av Nicola Yoon var egentligen besvikelse, den hade mycket som jag gillade men  tyvärr så fastnade den inte hos mig.

1 kommentar: