onsdag 19 april 2017

Påskutmaningen 2017 Summering



Då var påsken slut och likaså Påsk-läsutmaningen hos Mias bokhörna och det är dags att summera resultatet.

Hur har det gått?

Jag tycker faktiskt det har gått över förväntan för mig.
Trodde inte jag skulle orka eller hinna läsa så mycket som jag gjort och med tanke på att jag haft ont i tanden också så trodde jag inte att jag skulle kunna koncentrera mig på att läsa.

Dag 1 och 2
Se mig, Medusa av Torkil Damhaug - 406 sidor
Synd av Elin Lucassi - 156 sidor

Dag 3 och 4
Istvillingar av S.K Tremayne - 349 sidor
Kemisten av Stephenie Meyer - 54 sidor
Mordbrännaren av Anders Gustafson och Johan Kant - Ljudbok vilket motsvarar 40 sidor

Dag 5 och 6
Flickorna på höjden 175 sidor
Finns det en, finns det flera av Mhairi McFarlane 20 sidor
Mordbrännaren av Anders Gustafson och Johan Kant - Ljudbok vilket motsvarar 50 sidor

Så totalt antal sidor:  1250

Känner mig jättenöjd med det!
Tack Mia för en rolig utmaning!

6 kommentarer:

  1. Det är roligt med utmaningar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det!
      I bland blir jag dock stressad av det men den här gången gick det bra.

      Radera
  2. Jag tycker du ska var helnöjd, superbra.

    SvaraRadera
  3. För mig är det många sidor! Det händer ju oftast en hel del annat i livet också, så jag är också väldigt nöjd med att ha läst så mycket. Det är nog bra med bokutmaningar, man blir litet mer fokuserad på att faktiskt läsa när man får tid över :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tänker att den tiden man slösurfar på datorn borde man läsa i stället.
      Då hade jag fått väldigt mycket mer läst!

      Radera