onsdag 12 april 2017

Påskutmaning 2017


I dag börjar Påskutmaningen hos Mias bokhörna.
Från och med i dag och till och med måndag ska vi läsa så mycket vi bara orkar och hinner!

Ni som följer mig på Instagram vet att jag har  haft problem med en tand och har varit väldigt dålig sista veckan så jag hade helt glömt bort den här utmaningen.
Nu känner jag mig dock lite bättre och bestämde mig för att haka på iallafall.

Vet inte hur mycket jag kommer få läst för som vanligt har jag lite annat planerat än bara läsning men jag hoppas att hinna läsa färdigt både Kemisten och Se mig, Medusa iallafall.
Valde två seriealbum också eftersom jag tänker att det kan vara lättläst nu när jag inte mår så bra!

1 kommentar:

  1. Krya på dig!! vad tycker du om Kemisten? jag fick aldrig den... :P

    SvaraRadera