söndag 28 maj 2017

Bokbloggsjerka 26 – 29 maj

Åh vad jag gillar långledigt men nu är det söndag och det är dags att samla i hop sig lite.
Vi har haft ett par härliga dagar tillsammans hela familjen och alla har varit lediga.
Har varit i stugan och vi har haft kalas för mig som fyllde år för ett tag sen.

Nu är vi hemma igen och jag håller på att tvätta och plocka lite.
Fick även lite tid över att sätta mig vid datorn och svara på Bokbloggsjerkan:

Avsluta följande mening: Om jag kunde bjuda mina favoritkaraktärer på middag …

Så hade jag nog bjudit Lisbeth Salander på sushi.

Vad vi hade pratat om vet jag inte för jag tror inte vi har så mycket gemensamt samtidigt hade jag kanske varit lite "rädd" för henne..

Men hon hade fått visa mig lite tips och trix när det gäller datorer :)


4 kommentarer: