fredag 26 maj 2017

Helgfrågan v. 21

Helgfrågan hos Mia:

Hur ser din bokönskelista ut?

Egentligen borde jag inte ha någon önskelista just nu eftersom jag har så mycket olästa böcker men bokälskare som man är så finns det alltid en längtan efter böcker!

Här är några titlar jag inte hade tackat nej till:

 I djupt vatten av Paula Hawkins 
( har visserligen fått som ebok men kan inte läsa det just nu)

Det förlovade landet av Mari Jungstedt

Vei. Bok 1 av Sara Bergmark Elfgren och Karl Johnsson

Det var några men jag kan lova att det finns fler!


Mia har också en bonusfråga denna gång:

Veckans bonusfråga(förutom tips på hur man botar huvudvärk): 
Vad ska du köpa till din mamma på mors dag?

Mina enda tips för att bota huvudvärk är ipren, mycket vätska och försöka vila!
Hoppas att det känns bättre i huvudet nu, Mia!

Angående mors dag så är det inget vi firar i vår familj mer än att kanske fika lite på sin höjd.
Vi köper alltså inga presenter!

Men visst är det trevligt med kanske en blomma och en bakelse till kaffet!




15 kommentarer:

  1. Önskelistor är alltid välkomna.

    SvaraRadera
  2. Klart man alltid önskar sig böcker ;)

    SvaraRadera
  3. Blommor och bakelser funkar alltid!

    SvaraRadera
  4. Ett par saker som fungerar väldigt bra är blommor och bakelser ;)

    SvaraRadera
  5. Den där bokönskelistan blir nog aldrig tom.

    SvaraRadera
  6. Blommor är aldrig fel. Ofta blommar liljekonvaljerna samma tid, och förknippar alltid just dessa blommor med Mors dag. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Liljekonvalj är en av mina favoriter!

      Radera
  7. alltid trevligt att bli ihågkommen på mors dag tycker jag. även sedan barnteckningarna sinat

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är klart men man behöver ju inte alltid köpa presenter, kan vara trevligt med att just bara bli lite extra uppskattad!

      Radera
  8. Vei vill jag ha också, verkar bra.

    SvaraRadera