fredag 25 mars 2016

Bokbloggsjerka 25 – 28 mars

Vill passa på att önska alla en Glad påsk!
I dag är det långfredagen och jag vet inte riktigt hur dagen blir.
Vi hade lite planer men dottern har jätteont i halsen och lite feber så det blir nog en lugn hemma dag.

Hur som helst så är det ju fredag och det betyder som vanligt Bokbloggsjerka!

Så här i påsktider gör vi det enkelt så att alla som vill hinner ut i solen (om den behagar titta fram): vad ska ni läsa i påsk?

Här är det inte tala om någon sol inte, det regnar och är grått ute.
Jag har ju tidigare skrivit om min påskläsning 
här .


18 kommentarer:

  1. det var en nätt liten hög... Glad påsk!

    SvaraRadera
  2. Glad påsk! Kan vara skönt med en lugn dag hemma :)

    SvaraRadera
  3. Snövit ska dö skulle jag vilja läsa. Glad Påsk!

    SvaraRadera
  4. Ska bli intressant att höra vad du tycker om Snövit ska dö, den är jag ganska så mycket sugen på :)

    SvaraRadera
  5. ja, visst regnar det och är grått och kallt. fint att det finns böcker. trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Då kan det bli lite läsning istället kanske, hoppas dottern tillfrisknar snart!

    SvaraRadera
  7. Då kan det bli lite läsning istället kanske, hoppas dottern tillfrisknar snart!

    SvaraRadera
  8. Det regnar här också. Riktigt mysa-inne-läsa-väder.

    SvaraRadera
  9. Glad påsk Madde! Hoppas solen kommer fram imorgon i alla fall.

    SvaraRadera
  10. Tre av titlarna har jag läst, Snövit, Ivy Pocket och McFarlanes. Alla tre bra på sina olika sätt! Hoppas du gillar dom. Glad påsk!

    SvaraRadera
  11. Glad Påsk Ivy pocket är så bra.

    SvaraRadera
  12. Läcker bokbild! Ivy Pocket är jag allt lite nyfiken på.
    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  13. Åh vilken intressant hög du läser i påsk :) Hoppas dottern har kryat på sig och att ni får en riktigt bra påsk!

    SvaraRadera
  14. Jobbig med influensa i familjen, men du har en bra hög att ta tag i.

    SvaraRadera
  15. Snövit ska dö rekommenderas!

    SvaraRadera
  16. Hoppas du får riktigt mycket lästid så alla böckerna hinns med. :) Glad påsk!

    SvaraRadera
  17. Vilken trevlig påskhög. Glad påsk!

    SvaraRadera