torsdag 3 mars 2016

Veckans bokbloggsfråga – Vecka 9


Tyckte det var dags att svara på Veckans bokbloggsfråga och förhoppningsvis får lite liv i bloggen!

Vilken typ av blogginlägg tycker du är roligast att läsa hos de bokbloggar du följer (recensioner, svar på utmaningar, listor, fakta, boknyheter, personliga inlägg, temainlägg eller vad det nu kan vara)? Och vilken typ av blogginlägg tycker du själv är roligast att skriva?

Jag gillar nog att läsa en blandning av allt ovanstående men inlägg med nya böcker är alltid kul.
Likaså boknyheter för även om jag känner att jag hänger med rätt bra i svängarna finns det alltid böcker jag helt missat ska komma.
Jag gillar när en blogg blir lite personlig också och det är något jag gärna själv velat vara lite mer på min egna blogg.

De inlägg jag själv tycker är roligast att skriva är nog "Nya böcker" inlägg.
Älskar att visa upp mina nya skatter!

6 kommentarer:

  1. Jag tycker om att läsa allt som är bokrelaterat :)

    SvaraRadera
  2. Det är fantastiskt kul att både se andras bokhögar och göra egna :)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar att se vad andra införskaffat för böcker :-)

    SvaraRadera
  4. Tycker också om att visa fångsten från bokjakten :) och även se andras bokhögar såklart :)

    SvaraRadera
  5. Det är både för och nackdelar när folk lägger ut kommande böcker för då inser man att det är så många böcker man vill ha och ens önskelista bara växer och så även olästa högen man har hamstrat på sig.

    SvaraRadera