tisdag 22 mars 2016

Påskens böcker!



I morgon drar Mias påskläsning i gång och de här böckerna tänker jag njuta av i påsk.
Läsningen startar i morgon och pågår fram till måndag.
Som vanligt har jag valt ut för många böcker och jag vet att jag inte kommer hinna med alla fyra men jag tänkte att de är bra att ha lite att välja mellan!

Böckerna jag valt är:

*Det är inte jag, det är du av Mhairi McFarlane
*Vem som helst utom Ivy Pocket av Caleb Krisp
*Snövit ska dö av Nele Neuhaus
*För att kunna leva av Yeonmi Park

Än så länge har jag inte så jättemycket planerat i påsk, förutom att äta massa godis förstås så jag hoppas att jag får lite läst!

Vad ska du läsa i påsk?

5 kommentarer:

  1. Hoppas du kommer tycka om Ivy Pocket och Snövit!

    SvaraRadera
  2. Vet inte men eftersom jag ska åka till landet så kanske inte tegelstenar är något bra val då jag ska packa ner i ryggsäcken :P

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas oxå hinna läsa under påsken :)

    SvaraRadera
  4. Snövit skall dö är jag lite nyfiken på.

    SvaraRadera