torsdag 24 mars 2016

Veckans bokbloggsfråga – Vecka 12



Veckans bokbloggsfråga :

Hur hittar du inspiration till ditt läsande? Vart får du tips på böcker som du vill läsa (bokbloggar, boktips i tidningar, litteraturprogram på tv/radio/poddar, kompisar eller?) Hur ser din vill-läsa-lista ut? 

Var jag hittar min inspiration till att läsa vet jag inte. Jag bara läser!
Att tänka sig ett liv utan läsning eller böcker vore ju fruktansvärt!!
Tips på böcker får jag lite överallt.
Mycket givetvis från andra bokbloggare men också från olika förlags hemsidor och kataloger.
Instagram är också en bra källa till tips på böcker.
Älskar att kika runt bland andra bokmalar och se vad de läser för stunden.

Happy reading!



5 kommentarer:

  1. Jag kan inte heller tänka mig ett liv utan läsning! Jag upptäcker också en hel del boktips via andra bokbloggar :) Glad påsk!

    SvaraRadera
  2. Ja, instagram finns ju också! Och ja, ett liv utan böcker skulle verkligen inte vara särskilt roligt tänker jag ... (även om man ju inte vet vad man går miste om om det inte finns böcker ;D)

    SvaraRadera
  3. Ja bokbloggar ger många boktips och även Instagram så klart. Det tänkte jag inte på själv :)

    SvaraRadera
  4. Haha jag är också en sådan som bara får inspiration till läsning från precis överallt :)

    SvaraRadera
  5. Jo, lite så är det. Man bara läser.

    SvaraRadera