tisdag 1 mars 2016

Månadsrapport Februari


*Konsten att vara Caroline av Peter Barlach (ljudbok)
*När hundarna kommer av Jessica Schiefauer
*Står dig ingen åter av Anna Karolina
*Hudhunger av Katerina Janouch 
*En hemlig plats av Tana French
*Sjuka själar av Kristina Ohlsson
*Luftslottet som sprängdes av Stieg Larsson
*Jag lät dig gå av Clare Mackintosh
*M Varken mer eller mindre av Petra Backström

Hela nio böcker blev det under februari månad och jag är jättenöjd!
Under årets kortaste månad har jag lyckats läsa mer än vad jag brukar göra.
Överlag väldigt bra böcker också!
Hoppas att det håller i sig med läsningen framöver också!

Månadens bästa bok:
Väldigt svårt att välja eftersom jag har många favoriter men jag tror det lutar åt Sjuka själar av Kristina Ohlsson som jag gillade jättemycket.

Månadens besvikelse:
Hudhunger av Katerina Janouch blev väl kanske inte riktigt det där erotiska äventyret som jag hade hoppats på.

Månadens bok till spänningsutmaningen:
Jag lät dig gå av Clare Mackintosh var boken jag valde att läsa i Spänningsutmaningen och den var riktigt bra.

Läsplaner i Mars:
Har precis börjat på Bro bro breja av M.J Arlidge så den kommer jag läsa nu i mars.

Andra böcker som lockar är:

*Sekten på dimön av Mariette Lindstein 
*Det som inte dödar oss av David Lagercrantz
*Det är inte jag, det är du av  Mhairi McFarlane
*Drakarnas Dans av George R.R Martin

Vi får se vad det blir helt enkelt, jag är inte så bra på att följa listor men en sak som är säker är att jag är inte saknar böcker att läsa  iallafall!


12 kommentarer:

  1. Åh vilken härlig månad! :)
    Nio böcker är ju super! Själv läste jag fyra böcker och fem serier :)

    SvaraRadera
  2. Roligt att du haft en så bra läsmånad!

    SvaraRadera
  3. Står dig ingen åter vill jag också läsa.

    SvaraRadera
  4. M varken mer eller minder har jag hört lite blandade recentioner kring. Får väll se om jag läser den eller inte. Kram

    SvaraRadera
  5. Du ser ut att ha haft en fin läsmånad.

    SvaraRadera
  6. Verkar vara en rejäl hög bra böcker du har läst.

    SvaraRadera