måndag 21 mars 2016

Nya böcker!


Fått hem lite nya böcker sista tiden som jag tänkte visa upp!

*Pretty little liars Felfri Del 2 av Sara Shepard
*Vem som helst utom Ivy Pocket av Caleb Krisp
*Room av Emma Donoghue
*Shantaram av Gregory David Roberts 
*Offer av Sharon Bolton
*Den ökände historien om Frankie Landau-Banks av E. Lockhart
*Välkommen hem av Johanna Lindbäck
*Främlingsbarn av Rachel Abbot
*Före dig av Lucie Whitehouse
*Black ice av Becca Fitzpatrick

Tycker det är en bra blandning och jag ser fram emot att få läsa allihop!


12 kommentarer:

  1. Främlingsbarn är jag sugen på

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kunde inte motstå att köpa hem den efter alla bra recensioner den fått!

      Radera
  2. Room är jag nyfiken på! E Lockharts bok om Frankie har jag läst och tyckte den var riktigt bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul :) Ser verkligen fram emot boken om Frankie!

      Radera
  3. Svar
    1. Som en härlig påse gott och blandat :P

      Radera
  4. Svar
    1. Tack! Hoppas på mycket tid och lust att läsa nu med!!

      Radera
  5. Åh vilken härlig blandning! Flera jag vill läsa där så som Ivy Pocket. Den verkar så mysig. :)

    SvaraRadera