torsdag 31 mars 2016

READ-A-LONG: Odinsbarn

Nu ska det äntligen bli dags för mig att läsa Odinsbarn av Siri Pettersen.

Det är tack vare Nelly från Nellons bokblogg som dragit i gång ett read-a-long i aprilmånad för just boken Odinsbarn.

Ska verkligen bli jättekul och jag är så taggad på den här boken!

Här kommer schemat vi ska följa under april:

9 april: Vi skriver ett inlägg på respektive blogg om den första delen vi läst. 
(t.o.m. s. 151)

16 april: Vi skriver ett inlägg om den andra delen vi läst. (s. 152-314)

23 april: Vi skriver om tredje delen ( s. 315-488)

30 april: Sista delen (s. 489-slutet)



Har redan förberett mig genom att märka ut delarna vi ska läsa varje vecka!
Hoppas nu att jag kommer gilla boken för jag har redan köpt andra delen Röta och nu i maj tror jag sista och avslutande delen kommer!


4 kommentarer:

  1. Odinsbarn är helt fantastisk! Älskade verkligen den och kan inte tiden gå fort nog så sista delen kommer ut!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att höra. Jag har inte riktigt kommit in i den än men hoppas att göra det snart!

      Radera
  2. Titta in på bloggen och välj bok, du ko 2:a

    SvaraRadera