torsdag 31 mars 2016

Läst i mars!


Detta är vad jag hann med att läsa under mars månad!

*Bro bro breja av M.J. Arlidge
*Det som inte dödar oss av David Lagercrantz
*Släktet av Guillemo Del Toro och Chuck Hogan
*För att kunna leva av Yeonmi Park
*Snövit ska dö av Nele Neuhaus
*Vem som helst utom Ivy Pocket av Caleb Krisp
*Yuko av Jenny Milewski

7 böcker totalt och jag är ganska så nöjd.

Månadens bästa bok:
Yuko av Jenny Milewski gillade jag jättemycket.
Lyssnade på den som ljudbok och den var väldigt spännande och bra.
Jag som inte är så lättskrämd kan erkänna att vissa delar var väldigt skrämmande!

Månadens besvikelse:
Det som inte dödar oss av David Lagercrantz.
Jag som redan innan bestämt mig att inte ha för höga förväntningar på den här blev ändå ganska besviken.
En helt okej bok men inget mer.

Månadens bok i spänningsutmaningen:
Snövit ska dö av Nele Neuhaus.
Nu fick jag äntligen läst boken jag väntat på i flera månade och den här gillade jag.
Var både spännande och bra.
Kanske att den blev lite rörig emellanåt och jag hade lite svårt att hålla reda på alla karaktärer i bland.

6 kommentarer:

  1. Ser ut att ha varit en bra blandning! Yuko blev jag jättenyfiken på nu :)

    SvaraRadera
  2. Snövit är den enda bok som jag har läst. Yuko blev jag väldigt nyfiken på nu :)

    SvaraRadera
  3. Jenny Milewski har jag varit väldigt nyfiken på. Du verkar ha haft bra läsning i alla fall :)

    SvaraRadera
  4. Blev också besviken på Millennium 4 :/ Men annars ser det ut som du har haft en bra läsmånad :)

    SvaraRadera
  5. Yuko lyssnade jag också på för ett tag sedan! Hade mardrömmar första natten :D

    SvaraRadera
  6. Jag måste verkligen läsa Yuko snart. Lyssnade på ett föredrag av författarinnan som var otroligt bra. Och jag gillar ju skräck så ^^

    SvaraRadera