måndag 26 oktober 2015

Nya böcker!


En hel hög med nya härliga böcker!


Jag är pilgrimen av Terry Hayes

Har hört väldigt  mycket spännande om den här boken som är en riktig tegelsten.
Älskar ju tjocka böcker så kan inte vänta på att få börja läsa!








Röta av Siri Pettersen

Bok två i serien Korpringarna.
Har inte läst första delen Odinsbarn än men jag har en känsla av att jag kommer gilla den här serien!








De vackraste av Karin Slaughter

En bok som jämförts med Gone girl och jag har bara hört bra saker om boken.
Tydligen ska den vara väldigt otäck, vi får se vad jag tycker!








Mitt hjärta går på av Christoffer Holst

Kärlek mellan två killar i Stockholm. Denna har jag redan läst och recenserat här.

Gillade!!







Det är inte jag, det är du av Mhairi McFarlane

Läste You had me at hello av Mhairi McFarlane och älskade den så därför hoppas jag att jag kommer älska den här med!


Vindens namn av Patrick Rothfuss
Del 1 och 2
Första delen i trilogin Berättelsen om kungadråparen som förlaget valt att dela upp i två böcker.

En serie jag hört så mycket bra om så den här är jag nyfiken på!


7 kommentarer:

  1. Oj så många fina! Hoppas de ger mycket trevlig läsning :)

    SvaraRadera
  2. Pilgrimen och De vackraste är jättebra! :) Röta och Vindens namn ska jag läsa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad kul att du tycker det, då har jag lite att se fram emot :)

      Radera
  3. Vilken härlig hög böcker :)

    SvaraRadera