fredag 16 oktober 2015

Helgens läsning!

Har precis börjat läsa Älskaren från huvudkontoret av Camilla Grebe så det är den boken jag kommer läsa i helgen.

Har inte hört eller läst så mycket om den här boken och vet knappt vad den handlar om så det ska bli spännande, hoppas jag kommer gilla den!

Såg även att De underkända av Michael Hjorth och Hans Rosenfeldt släppts som ljudbok på Storytel nu så den har jag börjar lyssna på lite också.
Har inte riktigt bestämt mig om jag ska fortsätta lyssna eller om jag ska vänta tills jag får boken.

Vad läser du i helgen?

3 kommentarer:

  1. Jag tyckte Grebes bok var riktigt bra, hoppas du gillar :)

    SvaraRadera
  2. Jag har inte läst något av Hjorth och Rosenfeldt tidigare men nu när De underkända kom så blev jag riktigt nyfiken.

    SvaraRadera
  3. Den boken är jag lite nyfiken på!

    SvaraRadera