onsdag 28 oktober 2015

Top Ten.. vadå?


Japp jag vet att det är onsdag i dag och att jag är en dag försenad för Top Ten Tuesday.
Får skylla på alldeles för mycket att göra just nu.
Denna gången är ämnet valfritt fast kanske med lite inriktning åt Halloween och läskigheter.
Jag läser inte direkt några läskiga böcker bara för att det snart är Halloween men vill gärna tipsa om ett par böcker som kan passa att läsa nu i höstmörkret!

*Nattfilm av Marisha Pessl
*Färjan av Mats Strandberg
*Vilken som helst bok av Gillian Flynn
*Granne med döden av Alex Marwood
*Sankta psyko av Johan Theorin
*Böcker av Lars Kepler
*Stjärnklart av Lars Wilderäng



6 kommentarer:

  1. Bra ruskiga tips. Funkar även på en onsdag ;)

    SvaraRadera
  2. Granne med döden skulle jag vilja läsa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är riktigt bra och skrämmande.

      Radera
  3. Sankta Psyko och granne med döden vill jag läsa!

    SvaraRadera
  4. Granne med döden är en riktigt bra bok. Både läskig och äcklig :)

    SvaraRadera