söndag 27 augusti 2017

Hejdå helgen, ses snart igen!

Tänkte avsluta den här söndagen med ett litet inlägg om helgen.
För det första, varför går den så fort?

Den här helgen har verkligen varit jättebra.
Det har varit lugnt och skönt och inte massor av saker att göra. Det enda inplanerade jag hade var en liten familjefest i sommarstugan på lördagseftermiddagen.

Har hunnit med att läsa tre böcker, okej en var redan halvvägs påbörjad innan helgen men jag känner mig otroligt nöjd med min lästid.

Läste klart Jag ser dig av Clare Macintosch, Hon som vakar av Caroline Eriksson och Världen utan dig av Jill Santopolo.

Har även provat lite nya recept bland annat gjorde jag ramen som jag har varit väldigt nyfiken på.
Blev även lite annat smått och gott i matväg.

Nu ska jag lägga mig med en ny bok, har dock inte valt vilken än!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar