fredag 25 augusti 2017

Snömannen av Jo Nesbø



Nu har jag kommit fram till bok sju i serien om Harry Hole och fy bubblan vilken serie alltså!
Har sagt det tidigare men dessa böcker blir ju bara bättre och bättre.
Snömannen är mångas favorit och jag kan bara instämma att den är bäst hittills i serien.
Nu har jag fyra böcker kvar att läsa och ska det fortsätta så här så vet man inte hur det kommer sluta!

Nackdelen när man läst ut en sådan här spännande och skickligt skriven deckare är att allt annat i samma genre man läser känns ganska meningslöst och trist!

Betyg:

5/5

Adlibris / Bokus

2 kommentarer:

  1. Jag har hört ganska mycket om dessa böcker på sistone så det känns nästan som att jag borde ta tag i dem. Det är ju så mycket annat man vill läsa också dock :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag förstår hur du menar. Men kan verkligen rekommendera serien till dig!

      Radera